OLORS neix de la convergència de dues passions, la perfumeria i la comunicació, combinat amb la inquietud de crear un projecte personal.

"Aquest projecte és un aprenentatge i una manera de poder-me expressar lliurement a través dels meus perfums. El meu objectiu és que la gent gaudeixi de les meves creacions, que les trobin diferents i connectin amb la marca"
Marina Celis
Perfumista de la marca, va estudiar Farmàcia a la Universitat de Barcelona i després va anar a Versalles, a França, per cursar el màster de perfumeria i cosmètica a l'escola ISIPCA. Allà va aprendre i aprofundir sobre el fascinant i complex món de la perfumeria. Des de llavors, ha estat treballant com a perfumista junior i en paral·lel va decidir començar aquest projecte personal amb el seu germà per crear les seves fragàncies pròpies.

"Per mi, OLORS representa un repte personal i professional. A través d'aquest projecte vull aplicar els meus coneixements i connectar amb els consumidors d'una manera més directa, personal i transparent"
Joan Celis
Cap de màrqueting, va cursar la carrera de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat de Vic. Més tard, es va especialitzar en Màrqueting Digital ja que una de les seves passions és la comunicació i gestió a través de les xarxes socials.